Företagswebbplats - Inter Acta - Joomla! Forum - community, help and support


en liten företagswebbplats för inter acta - dialog & utveckling.

http://www.interacta.nu

inte så många fancy funktioner på sidan men däremot är den väldigt detaljrik med en genomarbetad design. Även en hel del modifiering av html-strukturen för joomla har gjorts samt lite special för menyerna.

designen gjord av lina karlsson.

moduler och plugins:
sh404sef
place here
rquotes
rapid contact

tab & slides
attachments (går det att ladda upp dokument joomlas vanliga editor?)

detta gillar jag. en sida som är gjord från eget huvud och inte en färgändrad template. jag gillar joomla sidor som inte ser ut som joomla sidor om du förstår vad jag menar.

"fyll formuläret nedan för att kontakta mig." den texten kunde du skita tycker jag. man förstår alla fall, den linear inte snyggt mot "e-post" efterssom de små texterna formuläret har marginalförskjutning.

Även texten "inter acta erbjuder ett brett utbud av tjänster inom tre..." är lite lustigt placerad. lite mer luft mellan text och produkterna skulle vara snyggare, samt in lite med marginalen även på den texten så att den börjar på samma marginal som "kurser"

annars väldigt snygg layout...

mvh
nicklas





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support