Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support


hej,

problemet
jeg har installeret phoca guestbook og det virker næsten. hvergang en registreret bruger har skrevet gæstebogen og trykker på send, så bliver brugeren logget af. så skal man logge på igen og kan konstatere @ indlægget er sendt og står pænt gæstebogen.

hvordan forhindrer jeg joomla! og phoca guestbook @ smide brugeren af?

lidt mere om opsætningen
for @ skrive gæstebogen, så skal brugeren være registreret. derfor har jeg lavet et menupunkt, som kun kommer frem, når brugeren er registreret. og når man logger ind så åbner joomla! gæstebog-siden. jeg har indstillet gæstebog-siden til @ være registrerede brugere og menupunktet er sat op til de samme brugere.

jeg håber @ nogle kan hjæpe.

--
jan rou

hej igen,

og lige en detalje mere, der kan have betydning:

.htaccess er aktiveret.

--
jan rou





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support