Vemod news mailer - Joomla! Forum - community, help and support


hej alle

jeg har lavet en midlertidlig oversættelse af vemod news mailer, der skl blot læses korrektur på kompomenten.

da-dk_vemod_news_mailer_1_2_12_j1.5_18-10-2009.zip

orginal engelsk sprogfil er med pakken...

hej sh@rky.

jeg er desperat på jagt efter god dokumentation og råd fra folk der med succes har fået vemod til @ virke. jeg er rimeligt ny indenfor joomla, men blev positivt overrasket on vemods mulighed automatiseret mails, sektion og kategori valg osv.

jeg har installeret og opsat indstillinger som jeg tror de skal være, men når jeg opretter nye artikler den valgte sektion og sat compile til fx kl 12 hver dag sker der ikke noget.

håber du kan hjælpe mig retning af en løsning.

venlig hilsen cwscvn





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support