Trenger hjelp til registrering/endring av ekstra brukerinfo - Joomla! Forum - community, help and support


jeg har dag et phpbb-forum og har brukerene kun registrert brukernavn og epost. på den nye nettsiden jeg jobber med skal jeg bl.a ha en nettbutikk og derfor må jeg få på plass fullt navn, adresse, postnummer og poststed. jeg vet @ dette kan gjøres med community builder, men hadde håpet jeg kunne fått til dette uten å måtte bruke en ektra komponent.

jeg vet @ det finnes muligheter til å gjøre dette manuelt ved å legge til oppføringer jos_user-tabellen og endre noen av "core"-filene, men vil helst ikke rote mer enn nødvendig med dette.

takker så mye hjelp! :)

nettbutikken har vel egen registrering av nødvendige opplysninger, eller hva mener du? ;)





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support