Plaatje uitlijnen en tekst er NIET onderdoor laten lopen - Joomla! Forum - community, help and support


ik ben de weg kwijt, en weet het niet meer. ik wil in mijn css een class opneme zodat je een plaatje links kan laten lijnen en dat de tekst dan rechts van de foto blijft. ook nadat de foto ophoud. zie voorbeeld schets. wat moet ik dan opnemen in mij class. me ooit een keer gelukt maar kan het niet meer terugvinden.

wat ik nu heb (moet dus nog iets aangepast):

code: select all

.plaatje_linkslijnend_blok {
   border: 0px;
   float: left;
   margin-right: 7px;
   margin-top: 2px;
   margin-bottom: 2px;
   padding: 0px;

/* moet hieronder dus iets anders komen, maar wat */
   display: block;
   clear: none;
   }

dat krijg je alleen voor elkaar door de afbeelding en tekst in een aparte div of cel te plaatsen of door de afbeelding heel veel marge aan de onderkant mee te geven.





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support