Ændringer gemmes ikke - Joomla! Forum - community, help and support


hej,

jeg har efterhånden arbejdet med joomla! et stykke tid, men støder jævnligt på forskellige forhindringer.

på det seneste har jeg erfaret, @ mine ændringer joomlas backend ikke gemmes. det kan fx være en ændring global configurations, en artikel, et modul eller noget helt fjerde.

det der undrer mig mest, er @ dette store irritationsmoment går igen på online installationer (hos gigahost) og på mine lokale installationer (wampserver).

er der en indstilling jeg har misforstået, en opdatering jeg mangler - eller hvad kan forklaringen være?

det er helt uendeligt irriterende @ skrive en tekst, eller ændre indstillinger - blot @ erfare, @ intet er blevet gemt.

ethvert bud vil blive modtaget med stor taknemmelighed!

venligst

mathias






Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support