En feil har oppstått! Kan ikke åpne config filen for skrivin - Joomla! Forum - community, help and support


hei.
jeg har nettop installert jomla på mitt webhotell hos domeneshop.
så gikk jeg på "nettsted-konfigurasjon" administrator panelet og skrev in tittel, global metabeskrivelse og stikkord nettstedet.
da jeg skulle lagre dette fikk jeg følgende feilmeldinger:

"

* jftp::login: unable login
* jftp::write: unable use passive mode

"

og:

"en feil har oppstått! kan ikke åpne config filen skriving!"

under installasjonen viste alle anbefalte instillinger å stemme overens med tjeneren hos domenshop med untak av @ display errors var satt til "ja"

jeg la også inn ftp tjener, brukernavn, passord og sti til katalog under installasjonen.

si meg.. må jeg endre chmod config.php?

tusen takk hjelp!
mvh karl-arne

hos domeneshop, eller andre med suphp-oppsett el.t., skal du ikke bruke ftp-laget (ftp layer) joomla!.

rediger din configuration.php manuelt via ftp/ssh.





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support