mXcomment længe om at load - Joomla! Forum - community, help and support


jeg bruger komponentet: mxcomment på min hjemmeside. desværre er jeg stød på et underligt problem, som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal løse.

når folk trykker på, overskriften, læs mere eller kommentar. så har det altid være sådan @ nyheden kom frem med det samme. det gør de også stadigvæk, så længe der ikke er skrevet en kommentar til nyheden. hvis der er skrevet bare 1. kommentar til en nyhed, så bliver vente tiden pludselig vanvittig lang. der kan gå op til flere minutter før nyheden bliver loadet helt færdig og vises.

det undre mig rigtig meget, og da jeg fik problemet første gang der løste jeg det ved @ opgradere til den nyeste version. nu er problemet så pludselig kommet igen, og denne gang virker intet åbenbart.

jeg har prøvet @ fjernet kompontentet helt, både databasen og mapperne joomla, @ geninstallere den originale fil fra udvikleren. det virker skam også. men så snart jeg smider en backup af alle kommentarerne op databasen, så opstår problemet igen.

min mistanke går derfor til tabellen hvor alle kommentarene er gemt, men jeg kan ikke lokalisere problemet den. jeg har dog en mistanke om @ når man klikker ind på en nyhed som allerede indeholder en eller flere kommentarer. så stedet @ load x antal kommentar, så loader den hele tabellen.

selvfølgelig kan jeg måske løse problemet ved @ slette alle kommentarer også starte forfra, men det bliver også den alle sidste udvej, da jeg helst vil undgå det. er der nogen som har en ide om hvad problemet kan være?

på forhånd tak hjælpen.


edit: glemte @ skrive, @ når man er kommet ind på en nyhed og selv opretter en kommentar, så sker det lynhurtigt. så der er intet @ klage on der.

det er altid nemmere @ hjælpe hvis du lægger et link til din side. derudover undrer det mig @ du spørger efter hjælp herinde, eftersom du sandsynligvis selv kender et svar der er bedre end det vi kan komme med.





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support