Horisontal menu? Hvordan? Løbet tør for idéer. Hjælp! - Joomla! Forum - community, help and support


kære eksperter

arbejder offline via jumpbox på en joomla 1.5.14 hjemmeside, men kan ikke på nogen måde få en horisontal menu frem nogen af mine templates - ikke engang de pre-installerede.

eksempel: jeg har en template fra rocket theme (moxy) - se demo her:

http://demo.rockettheme.com/ (vælg moxy)

som det fremgår af demoen, findes der både en menu "left" modulet og en "toolbar" modulet. venstre side kan jeg godt få frem og den virker fint, men uanset, hvad jeg finder på indenfor min begrænsede joomla-viden, kan jeg ikke få menuen frem "toolbar"-modulet (hverken på denne template eller nogen anden). har forsøgt @ vælge "toolbar" positionen "main menu"-modulet, men så forsvinder menuen venstre side, og der dukker intet op "toolbar"-positionen. hvis jeg vælger "toolbar module position" moxy templatens parametre, får jeg nogle meget små og sammenpressede tekstlinks højre hjørne af "toolbar" modulet, men de ligner bestemt ikke en menu. jeg har installeret "roknavmenu"-modulet og disabled det som anvist. en overgang troede jeg det var moxy templaten det var galt med, men jeg kan som tidligere nævnt heller ikke få det til @ lykkes de pre-installerede templates. hvad gør jeg forkert?

er der nogen kloge hoveder, der kan hjælpe mig? har det noget med jumpbox @ gøre?

på forhånd tak enhver hjælp.

benyt venligst rocketlauncheren til moxy, så er du sikker på @ have en korrekt opsætning.





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support