Download sekcija - Joomla! Forum - community, help and support


posto sam tek sada vidio da postoji dio za nas jezik :d da postavim pitanje ovdje.
hocu da na web sajtu moje firme postavim download sekciju odakle bi ljudi mogli skidati razne stvari, uspio sam da napravim nesto ali je mjesto gdje mogu samo postaviti link ka rapidu, sendspace-u slicnim sajtovima. e sad mene interesuje kako da napravim da ljudi mogu skidati direktno sa mog web sajta znaci nesto kao atachment.
nadam se da ste razumjeli sta me zanima molim za pomoc.

takodje me zanima zasto nece da mi prihvati slova "ć" "č" ostala "ž" "đ" "š" rade bez problema.
veryija je 1.5.8.


p.s. ako treba mogu postaviti adresu da pogledate.

pozdrav,
posto si tek otkrio ovaj deo foruma, da znas da o svemu tome sto pitas je vec pisano ovde:
za download pogledaj ovde http://extensions.joomla.org/extensions ... /downloads
a ostalo ...
azuriraj joomlu na 1.5.14, potrazi u ovom delu foruma sta se sve pisalo o enkodingu ili encodingu...





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support