Hvordan flytter jeg vigtige filer ud af public_html - Joomla! Forum - community, help and support


jeg har læst omkring sikkerhed, @ man skal flytte vigtige filer ud af public_html.

fint nok, men:

hvordan skal joomla! så tilgå filerne?
- skal jeg redigere stierne hånden defines.php under includes?
- skal jeg lave en snyde fil hver vigtig, som med "require_once" henter den rigtige fil uden public_html.

jeg er sær bekymret min configuration.php, som har mysql databasens kodeord klar tekst. det virker vildt usikkert. en hacker kan include configuration.php fra en web-side også dumpe indholdet. :o

jeg håber @ en skarp joomla! haj har tricket.

med venlig hilsen
jan rou...






Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support