Potrebna pomoc.. - Joomla! Forum - community, help and support


prije svega, postovanje svima drago mi je da sam ja poceo da radim sa joomla-om prije 20 minuta.. :)

shvatio sam otprilike o cemu se radi zahvaljujuci tutorijalima.. ipak, imam problem u startu..
instalirao sam xampp, skinuo instalirao joomlu, ulogovorao se krenuo da pravim artikle, sekcije,.. odmah dobijam upozorenje:

"warning: strtotime() [function.strtotime]: not safe rely on system's timezone settings. *required* use date.timezone setting or date_default_timezone_set() function. in case used of methods , still getting warning, misspelled timezone identifier. selected 'europe/paris' '1.0/no dst' instead in c:\xampp\htdocs\joomla15\libraries\joomla\utilities\date.php on line 56"

tako 3-4 upozorenja samo u razlichitim linijama.
takodje, dobijam ovo upozorenje:

"warning: parameter 1 jhtmlgrid::checkedout() expected reference, value given in c:\xampp\htdocs\joomla15\libraries\joomla\html\html.php on line 87"


o cemu se radi kako da otklonim ovo?
unapred zahvalan..

eh.. sad ga ne mogu obrisati.. rijeshen problem.





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support