Blog-komponent sökes - Joomla! Forum - community, help and support


jag har sökt efter plugin för att ha en blog. de jag hittat har inte uppfyllt mina önskemål.

detta är vad jag vill:
- bloggen ska bara skrivas via backend.
- man ska kunna använda bilder blogtexten samt även utube.
- då bloggen blir längre än x inlägg så ska det läggas in en next-knapp eller motsvarande.
- möjlighet att hoppa direkt till visst datum eller motsvarande vore önskvärt.
- betygsättning
- kommentar
- den som kommenterar ska inte behöva logga in. däremot vill jag ha ett spamfilter (de små kryptiska teckenen man ska tyda och skriva av)






Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support