Probleem met gastenboek - Joomla! Forum - community, help and support


op dit moment ben ik bezig met het maken van een website maar heb een groot probleem met het gastenboek

http://tamara-huting.net23.net/index.php?option=com_jambook&itemid=2

ik maak gebruik van jambook, en kan hem ook niet deinstaleren als ik in backend op deinstall druk komt er helemaal niks te staan!

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of als iemand een template heeft die ik kan plaatsen zou dit makkelijker zijn, (is het trouwens mogelijk om die tabbellen te verwijderen en om te zetten naar div's?)

heb nog geen verstand van jambook dus weet niet wat waar moet komen te staan!

hoop dat er iemand die mij kan helpen!

(als dit in verkeerd gedeelte van forum staat mag het verplaatst worden!

opgelost!!!! gooi er maar slotje op!

bleek dus ff ergens een / niet goed te staan xd





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support