Skip to main content

Thread: Millor configuració


hola! avui m'he dedicat fer neteja al pc, tant al núvol(comptes de correu, gdocs...). en el pc sóc un dels que té els dos sistemes instalats. w2 ubuntu.

després de netejar el pc aconseguir molt més espai, pensat que vui fer un petit arreglo per evitar un problema que m'ha passat.

quan estic al windows vui veure els arxius de imatges o videos o música no ho puc fer perqué els tinc lin. per solventar-ho ara mateix el que fet és moure tots els arxius la partició de w2 aixi els puc utilitzar des d eles 2 bandes...

peeeeeeeero no m'agrada la idea de dependre d'aquella partició aixi que tinc una pregunta que fer-vos...

quian configuració de discs recomanarieu per tenir la informacio?

estava pensant en algo tipus:

disc total: 150 gb
w2: 40 gb
dades: 60 gb
ubuntu: 50 gb
(descomptant swaps coses d'aquestes eh)

que em'en dieu? amb quin format els posarieu? fat / fat / ext4?

grácies!!!!!



Forum The Ubuntu Forum Community Other Discussion and Support Ubuntu LoCo Team Forums Europe, Middle East, and African (EMEA) LoCo Teams Catalan Team Millor configuració


Ubuntu

Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support