Joomla Fish, niet alle menu items zijn twee talig. - Joomla! Forum - community, help and support


ik loop twee problemen tegen.

1:) niet alle menu items/componenten in mijn site zijn twee talig.
de doelgroepen zijn niet het zelfde. daarom wil ik een aantal menu items niet in het vreemde taal vertonen. er een mogelijheid binnen joomla fish voor deze?

2:) ik heb aantal extern links aan mijn menu. echter target van deze links zijn niet aan te passen in joomla fish. ik kan de link label en menu alias aanpassen maar de link url niet?

ik heb op google gezocht maar geen resultaat.

alvast bedankt.






Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support