Instalacija, problem sa bazom - Joomla! Forum - community, help and support


sta da kucam u polja

image

ne znam ime servera, pise mi u phpmyadmin "localhost''...je li to?
sta mi je korisnicko ime...probo sam da ukucam ono sa kojim idem na cpanel ono koje sam ukuco kad sam pravio bazu ali nista...ukucam pasvord koji sam dobio od provajdera u poslednje polje ime baze koju sam kreiro javlja mi gresku da ne moze da se poveze sa mysql bazom...

pa lepo ti kaze localhost...
korisnicko ime baze, ne joomle,
lozinka baze,
ime baze koju si napravio za joomlu kroz phpmyadmin...





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support