FCK-editor går vare sig installera eller avinstallera - Joomla! Forum - community, help and support


hej igen!
visst går det bra med jce-deitor men nu vile jag prova med ck-editor, en modernare variant än fck..
nu funkar inte ck-editor och det beror sannolikt på att något från fck ligger ivägen.
jag kan installera men får meddelandet att kck finns redan (men går inte använda)
försöker jag avinstallera får jag meddelandet:
plugin uninstall: manifest file invalid or not found.
jag vet att någon har tittat på detta en gång tiden men problemet kvarstår.
jag har ingen aning hur man tar bort fck manuellt, visserligen kan man gå in phpmyadmin men hur mycket vågar man ta bort där?






Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support