News flash ili sta vec - Joomla! Forum - community, help and support


zdravo narode!!!
radim jedan sajt sada sam sve probleme resavao pomocu pretrage ovog foruma,pa samim tim nisam ni imao potrebu da pisem. e sad se ta potreba javila... ;)

dakle, na sajtu imam strane
1. pocetna
2. o organizaciji
3. blog

sada bih ja hteo da mi se na pocetnoj strani pojavi deo teksta sa bloga ili bilo koje druge strane, nesto na foru "novo na sajtu" ili tako nesto. probao sam foru da u article stavljam opciju read more show on front page, ali mi tu dve stvari smetaju. prvo, deo teksta koji je prikazan na prednjoj strani se ne pokazuje kada kliknem na read more,a drugo, voleo bih kada u meniju kliknem na link blog da se tamo pojavi pun clanak, bez read more dugmeta.
da li neko ima neku ideju???

pričam za j1.5x ,, što ti se nevidi intro tekst imaš da podesiš u "parametars" za sve članke kao u svakom članku za sebe - beše nešto tipa "show intro text"

e sad druga problematika da se na str. blog prikazuje odmah full tekst u korespodenciji sa tim na početnoj ima intro je ako ne grešlim neizvodljivo.

možda je rešenje da nemaš intro tekst u blog člancima da ih na naslovnu zoveš pomoću nekog modula tipa "mini front page". (( ako taj modul želiš da ide na poziciju "contenta" onda napravi jednu stranciu koja ide na naslovnu u kojoj napraviš poziciju modula - pa tu poziciju ručno upišeš u modulu - hah nadam se da me razumeš ))





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support