All "grafik" på sidan försvann - Joomla! Forum - community, help and support


började läsa på kring joomla rätt nyligen och hammrade lite på min första sida. jag satt och fixade med moduler, uppdarade sidan allt eftersom för att se förändringarna. helt plötsligt när jag ändrade breadcrumbs så "dog grafik" på sidan. inga färger eller liknande finns nu, dvs att det enda som syns är texten och de olika länkarna princip, resten är bara vitt. försökte ändra template för att kolla om det var något den jag förstört, men så var inte fallet, alla templates verkar ha lidit av samma sak.

vad kan jag ha lyckats ställt till med? skulle vara jättetacksam att få detta fixat, då jag känner mig helt hjälplös :'(

länk?





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support