Kategori sayfalarından makalelere link vermek. - Joomla! Forum - community, help and support


merhabalar,

forumun türkçe kısmı olduğunu yeni öğrendim. problemimle ilgili post yapmıştım ama cevap veren olmadı belki burdan birileri yardımcı olabilir.

viewtopic.php?f=428&t=454547

problemimi özetlemem gerekirse;

site kategori sayfalarımda 10-15 adet makaleyi özet olarak yayınlamak istiyorum. bunun için joomla core com.component değil de modül kullanmak istiyorum ama modül kullandığım zaman, makalelere tıkladığımda makaleyi ait olduğu kategori sayfasının sonuna ekleyerek gösteriyor. günlerdir uğraşıyorum ve çözemedim. yardımlarınızı bekliyorum.

herhangi bir seo eklentisi kullanıyormusunuz ? yoksa default ayarlardamı bu şekilde oluyor ?





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support