login problemer - Joomla! Forum - community, help and support


heisann.

jeg sliter med innlogging, jeg er positivt sikker på @ jeg ikke har glemt passord, og brukernavn er admin.

jeg har lett rundt, lest og prøvd... blannt annet prøvd alle råd denne : viewtopic.php?f=444&t=382042

det jeg vet jeg gjorde av endringer før jeg fikk dette problemet var å legge til en kommando å løse problem med søkemotor vennelige urls, dette la jeg til configuration.php, kommandoen har jeg senere fjernet. så er mitt spørsmål kunne jeg på noe vis ha rotet til configuration.php slik @ jeg så får login problemer? siden ser ut som den skal, men ved login får jeg altså bare beskjed om å bruke riktig brukernavn og passord.... jeg ser ikke bort fra @ jeg kan ha forkludret noe config filen da min php er mildt sagt rusten, men jeg skjønner altså ikke hvordan dette skulle forkludre login funksjonen.

mvh
skrette

kanskje du har en backup liggende fra tiden før problemet oppstod?

har du prøvd dette uten suksess? http://docs.joomla.org/how_you_reset_an ... assword%3f





Comments

Popular posts from this blog

How to decompile jsxbin to jsx

Gavik Photoslide GK2: Not able to upload photos - Joomla! Forum - community, help and support

Phoca Guestbook logger registret bruger af - Joomla! Forum - community, help and support